SEO slovník
Tento článek by vám měl osvětlit nejpoužívanější slova, či slovní spojení využívané v SEO a práci s ním.
SEO - Optimalizace internetových stránek pro vyhledávače.
SEM – Placené pozice u vyhledávačů (Například pomocí Sklik, AdWords)
interní odkaz - odkazy na jedné doméně (Například: z podstránek na hlavní stránku)
externí odkaz - odkaz na vaše stránky z cizí domény.
Ranky – Algoritmy určující kvalitu vašich stránek každý vyhledávač má svůj rank
PageRank – Algoritmus, který vyhodnocuje důležitost stránek pro Google má rozsah od 0-10
S-rank – Algoritmus, který vyhodnocuje důležitost stránek pro Seznam má rozsah od 0-100
Alexa rank – Ukazatel návštěvnosti,čím menší číslo tím jsou vaše stránky naštěvovanější
Indexovaná stránka - Stránka, kterou vyhledávač zařadil do své databáze.
SERP - stránky s výsledky hledání u vyhledávačů
ON-Page faktory- Vnitřní SEO faktory určují kvalitu stránek z pohledu obsahu a kodu.
OFF-Page faktory – Vnější SEO faktory, tyto faktory se na stránkách nenachází(Například: Linkbuilding)
Linkbuilding – Souhrnné označené pro získávání zpětných (externích) odkazů pro vaše stránky
Duplicitní obsah - Obsah, který se již nachází na jiných stránkách a vy jste ho pouze okopírovali.
PR článek - Jedná se o reklamní článek na vaše stránky, či zboží, který má v sobě zpětné odkazy na vaše stránky.
BAN – Pokud dostanete BAN u vyhledávačů smažou vás ze své databáze a vaše stránky se nezobrazí ve výsledcích.
PPC reklama - Způsob SEM neplatíte za zobrazení reklamy, ale za kliknutí na ní.
Robots.txt - Zde se nastavuje,co mají roboti vyhledávačů indexovat.