Jaký si vybrat SEO styl?
Všichni hned jistě vědí co od SEO žádají, ale na SEO není jen ledajaký postup podle příručky, je třeba kombinovat všechny části SEO a teď přichází důležitý bod tohoto tématu: Je třeba jim přikládat rozdílnou hodnotu podle vlastností vašich stránek a jejich účelu.
Je opravdu velice důležité ba i zásadní vybrat správný styl SEO, tedy správně přidělit váhu jednotlivým částím SEO.
Pár bodů, podle kterých byste měli poznat, jaký styl vybrat a následně použít.
- Je třeba si uvědomit cílené publikum, jeho myšlení.
- Důležitá je doba funkčnosti/probíhání stránek. Je rozdíl jestli máte Eshop nebo jen stránky pro Kampaň, která probíhá 1měsíc.
- A další věci, závislé na vašich cílech
Takže pro krátkodobé akce/kampaně nemá vůbec žádný smysl klasické seo co se týče registrování do katalogů, PR články atd. Každý kdo se o seo již alespoň částečně pokoušel, ví, že výsledek práce klasickým způsobem se dostaví nejdříve většinou za 2měsíce. Proto pro krátkodobé akce doporučuji PPC reklamy. V dnešní době je neuvěřitelně efektivní placená reklama na sociálním sítí, jako je Facebook.
Pro normální stránky s dlouhou budoucností doporučuji se zaměřit především na klasické SEO registrování do katalogů a pokusit se dosáhnout prvních míst ve vyhledávačích normálním způsobem. Sice je to běh na dlouhou trať, ale pak se vám to vrátí ve velkém a tímto způsobem ušetříte velké peníze, které byste jinak museli dát za PPC reklamy.
Závěrem je třeba napsat:
Pro krátkodobé akce je třeba, aby se výsledek dostavil ihned tedy PPC reklamy doprovozené některými částmi klasického seo.
Pro dlouhodobé normální stránky je třeba klasické SEO doprovozené PPC reklamami dle potřeby.
SEO je složené z mnoha kostiček do sebe zapadajících a záleží na nás, které kostičce dáme větší váhu a které menší. Tím určujeme a ovlivňujeme styl SEO