K čemu slouží Vaše reference?
Nejdříve bych měl objasnit pojem Reference. Reference, je něco co na vás ukazuje. Ukazuje na vaší práci, úspěšné zakázky atd. Ale jednoduše se jedná o něco co na vás ukazuje a případným zákazníkům vaše reference ukáží/poví a zaručí vaší odbornost a schopnost jim poskytnout kvalitní řešení. Důležité je vědět, že na počtu referencí sice záleží, ale mnohem víc záleží na kvalitě reference. Pro pochopení si uvedeme příklad: Chcete si nechat vytvořit stránky, tak jdete na stránky 2 firem, které se tím zabývají. První firma má na stránkách v sekci reference 50 Referencí i s odkazem na ně. Žádnou stránku,ale neznáte jsou to většinou osobní stránky občas nějaká firemní. Stránka firmy číslo2 má sice jen 10 referencí ale z toho většinu stránek sami osobně znáte, nebo jste je navštívili například stránky známého internetového eshopu. Koho si vyberete, já tedy osobně firmu číslo 2. Toto byl pouze příklad na pochopení Reference se rozhodně neodvíjí pouze tímto směrem. Velice důležité jsou i reference u firem nabízející SEO služby.
Reference mohou být více forem, ale vždy se dohodněte se zákazníkem, jakou formou je ochoten být zařazen do vašich referencí a zda vůbec si ho můžete přidat, protože je hodně firem, který nechtějí být nikde zveřejňovány.
Kvůli nedostatku referencí můžete mít ušlý zisk, protože ve vás nevidí důvěryhodnost.
A to je cíl REFERENCÍ vybudovat u potencionálních zákazníků v jejich očích DŮVĚRYHODNOST v kvalitní řešení jejich objednávky.